Ogledalo Online Beauty magazin

facebook twitter feed

Kako nam je bilo na Avon Beauty Blog dayu?

bbday2014-najbolja-blogerica

Avon Beauty Blog Day održao se 15. ožujka 2014. g. u Zagrebu i okupio je više od 100 hrvatskih beauty blogera i predstavnika kozmetičkih brendova – beauty partnera.

 

bbday2014-najbolja-blogerica

Glavni pokrovitelj BBDay je Avon, a osim njega tu su još i Vichy, Biobaza, Kérastase Paris, Essie, L'Oréal Professionnel, L'Oréal Paris, Nivea, i Vogue Eyewear kao beauty partneri. Projekt su osim kozmetičkih brendova podržali Hewlett-Packard, Alduk, NaturHouse, Häagen-Dazs, Press Clipping, Volvo MOTO-RIS, SORTIS Komunikacije, Manifest, Mak na konac i Netokracija, te medijski Femina.hr, Budi.In i Ljepota i zdravlje.

bbday2014-najbolja-blogerica

Na Avon Beauty Blog Dayu proglašena je najbolja hrvatska beauty blogerica u 2013. godini – Martina Lolić sa bloga Dear skin.

Izabrale su je njene kolegice blogerice i njihove čitateljice putem upitnika koji ispunjale povodom BBDaya. Najbolja blogerica u 2013. godini kući nije otišla praznih ruku. Lucija Josipović iz Avona predala joj je bon u vrijednosti 2.000 kuna Avonovih proizvoda, Janja Borić iz  Hewlett Packarda uručila joj je novi tablet Slate 7, a u ime Vogue Eyeweara nove Vogue naočale sa Swarovski kristalima uručila je jedna od organizatorica Ana Popović Kišur.

Martina je na svom blogu te večeri napisala: ' HVALA Vam što posjećujete, pratite, podržavate i čitate ovaj blog. Večerašnja pobjeda za najbolju hrvatsku blogericu nije Martina Lolić, večeras je pobijedio blog Dear Skin, a taj blog ste sve VI! Bez Vas, Vaših savjeta koji zlata vrijede, komentara, podrške ne bi bilo večerašnje pobjede. Dear Skin je jedna zajednica u kojoj je svaka čitateljica, suradnica i osoba dala svoj doprinos. Čestitam drage i HVALA od srca!' --> link

Poslušajmo što je izjavila nakon proglašenja: http://youtu.be/sZx-LFkT5dE

 

Osim puno druženja, na Avon Beauty Blog Dayu je predstavljena i beauty blogosfera koja danas broji 141 blog od kojih samo 1 piše muškarac. Također su predstavljeni rezultati ankete provedene među čitateljicama beauty blogova (uzorak = 805) koji su dali blogerica odgovore na neka pitanja koja su ih mučila. Naime, sve je blogerica mučilo pitanje prezentacije PR proizvoda i umirila ih je činjenica da 82%njihovih  čitateljica se slaže da blogerice trebaju dobivati PR uzorke za recenziju te da 61% čitateljica misli da blogerice zadržavaju svoju objektivnost iako se radi o PR proizvod, samo to mora biti strogo obilježeno. Blogericama se vjeruje - više od 90% čitateljica vjeruje beauty blogericama, 67% često kupi proizvod po preporuci blogerice, a 85% je zadovoljno preporukom i kupljenim.

bbday2014-najbolja-blogerica

Mnoge su se blogerice pitale što će raditi sa PR objavama koje im stižu na mail. 66% čitateljica smatra da blogerice trebaju objavljivati i recenzije i PR objave, 23% smatra da trebaju objavljivati samo recenzije.

Čitateljice vole vole detaljne, duže recenzije sa analizom sastojaka i iskustvom blogerice (nakon dužeg korištenja), bez upotrebe Photoshopa osim za sitne ispravke kao što je promjena veličine slike i stavljanje vodenog žiga. Najviše se čitaju recenzije make-upa (53%) te preparative (27%). Čitateljice najviše smeta nepismenost - 58% čitateljica je prestalo čitati neke blogerice zbog učestalih gramatičkih i inih grešaka, 32% čitateljica i dalje čita te blogove, iako im smetaju greške. 57% čitateljica je izjavilo da ih dobra recenzija potakne na kupovinu nekog proizvoda, 14% kupuje neplanski, a 9% na preporuku prijatelja. Preporuka dermatologa i marketinška kampanja navest će na kupnju samo 2% čitateljica.

Upitnik za blogerice je pokazao malo drugačiju sliku blogosfere. Najviše blogerica (38%) živi u gradu Zagrebu. Nakon grada Zagreba, najviše ih je u Osječko-baranjskoj županiji (12%), u Zagrebačkoj i Splitsko-dalmatinskoj 6%, Primorsko-goranskoj, Varaždinskoj i Vukovarsko-srijemskoj 5%.

Lani je 80% hrvatskih beauty blogera napisalo da žele biti profesionalni blogeri i od toga živjeti – ove godine 52% blogera to i dalje želi. Ovih 48% blogera koji ne žele svoj hobi pretvoriti u posao, ne žele to iz jednostavnog razloga. Blog im je ispušni ventil, odmor nakon napornoga dana/posla te ako bi i tu svoju ljubav pretvorili u posao onda bi izgubili neopterećenost i odmor od svakodnevnice. Blogovi se najčešće pišu 2-3 puta tjedno (60%). Od statističkih alata 69% ih ima postavljen Google Analytics (42% je instaliralo GA nakon prošlogodišnjeg BBDaya). Mjesečno blogerice potroše za kozmetiku koju recenziraju i više od 800 kuna. Najveći postotak troši od 200-400 kuna (34%), 26% ih troše manje od 200 kuna, a 17% više od 800 kuna. 18% ih troši 400-600 kuna. Podjednako se novaca troši i na dekorativu i na preparativu. Dobra online recenzije je uvijek poticaj za kupnju novog proizvoda (35%), zatim preporuka prijatelja (20%) i povoljna cijena (21%). Kompletnu prezentaciju koju je Ana Popović Kišur, glavna urednica Ogledala, predstavila na Avon Beauty Blog Dayu možete pogledati na SlideSharu -- > link.

bbday2014-najbolja-blogerica

Osim predstavljanja beauty blogosfere i rezultata ankete, prvi se put održao panel između blogerica i predstavnika beauty brendova. Na panelu je sudjelovala Lucija Josipović iz Avona, Petra Mlakar Zorko iz Vichya te Maruša Plenković sa bloga Beauty Blogette. U raspravi su sudjelovale i blogerica sa pitanjima iz publike.

Više slika pogledajte na službenoj Facebook stranici Beauty Blog Day.

Galerija 1 --> link

Galerija 2 --> link

 

A kako je to sve izgledalo pogledajte na filmu: http://youtu.be/19gppghYGuI

 

Tags: avon, beauty, blogerice, blog

najčitanije

zadnji komentari