Ogledalo Online Beauty magazin

facebook twitter feed

Beauty insider - Lana Biondić, S. Fresh: Zagovaramo ispravnu njegu bez štetnih sastojaka

sfresh-lana-ivona

Razgovarala: Ana Popović Kišur

Iza S.Fresh, prve hrvatske brandirane linije prirodne kozmetike, stoje dvije žene - Lana Biondić, uspješna spisateljica i dizajnerica i Ivona Pavković, direktorica tvrtke Igreso koja proizvodi Lavare, poznati brend prirodne kozmetike.

S.Fresh je je spojio jasnu viziju Lane i Ivone, njih dvije se izvrsno i nadopunjuju. Kreativno vodstvo ima Lana, ona osmišljava proizvode, njihov izgled i miris, a Ivona je ta koja brine da proizvodi ugledaju svjetlo polica u drogerijama. Iza razrade proizvoda stoji i 'as u rukavu', a to je Ivonina mama, gđa. Sonja, iskusni farmaceut s dugogodišnjim iskustvom u toj industriji koja sve njihove ideje potkrjepljuje stručnim znanjem i ogromnom ljubavi prema blagodatima prirode.

sfresh-lana-ivona

Lana, nakon uspješne modne priče i S.Dressa, kako ste došli na ideju o kozmetičkoj liniji? Kako je počela suradnja između vas dvije i kako je nastala 'prva hrvatska brandirana linija prirodne kozmetike'?

Citirat ću jednog od najvećih bestseller autora američke povijesti Mickey Spillane, 'Ja ne istražujem, već ako nešto zatrebam jednostavno ću to i izmisliti.'

Slično je tako bilo i s mojim poslovnim putem, diplomirani sam propagandist te sam započela svoju karijeru kao jedna od prvih free-lancera u Hrvatskoj i to u doba samih začetaka te profesije. Napisala sam u godini dana dva chick-lit bestsellera u doba kada je taj žanr kod domaćih autora bio imaginarna nepoznanica, a koncept S.Dressa osmislila sam u trenutku kada su mi dosadile predizajnirane haljine u kojima izgledaš kao trudnica, na putovanju ih izvadiš zgužvane iz prtljage, a ljeti ih ne možeš preprat jednostavno poput badića.

Pomislila sam tada, ako to meni nedostaje, vjerojatno je tako i drugim ženama… I to je moja misao vodilja, svijet je konstantni napredak i zašto i sam ne pridonijeti nekom pozitivnom pomaku kada je on doista moguć – jer unatoč svemu, nije već sve izmišljeno. No, istovremeno upravo zato što takve originalnosti ne postoje, ne postoji ni infrastruktura za realizaciju istih, stoga bez iznimnog truda, upornosti i entuzijazma takva ideja ostat će samo na papiru. A tako je prije dvije godine nastao i S.Fresh brend, koji je spojio jasnu viziju Ivone i mene, koja je već godinama djelovala u toj struci te čvrsto vjerovala – da ako nešto možete sanjati možete to i ostvariti.

Postoji li neka priča iza imena? Zašto baš takvo ime - S.Fresh?

S. je sada već okosnica svih mojih brandova od S.Dress linije pa sve do S.Fresha i S.TeaMixa, a to slovo simbolizira žensku siluetu tijela i njenu senzualnost, i sada je već prepoznatljiva lepeza proizvoda pod mojim autorskim i kreativnom vodstvom koju potpisujem svojim imenom. Ivona Pavković, direktorica Igreso grupe, bila je i sama štovateljica mojih linija haljina stoga me kontaktirala s prijedlogom brendiranja jedne prirodne kreme. S obzirom na to da sam već neko vrijeme razmišljala o organskoj hrvatskoj kozmetici, jer sam i sama sve veći pobornik zdravijeg života u prehrani, pa tako i u kozmetici koja nam često uskraćuje informacije o sastavu, odgovorila sam joj protuponudom za lansiranje cijele linije i tako je dugoročno oženila :). Sve ostalo je povijest.

Kad je prva krema ugledala police drogerija?

Nevjerojatan uspjeh S.Fresha prije dvije godine započeo je mirisom jasmina jer sam analizirajući sve parfeme koje obožavam i mirise koji me usrećuju zapravo otkrila da imaju jasmin kao bazu. Očito je potpuno pogođen jer su naši dragi kupci doslovno poludjeli za tim ženstvenim mirisom čistoće te je naša prva 24/7 extra bogata krema za njegu lica, ruku i tijela još i danas jedan od naših bestsellera.

sfresh-lana-ivona

Po čemu je S.Fresh poseban? Što je okosnica svake kolekcije?

Prije svega vjerujemo isključivo u kvalitetu i poštenje koje stoji iza jednog branda i koje kupci uvijek prepoznaju, za naše sastave biramo najbolje, često uz minimalnu maržu kako bi uložile maksimalno u sam proizvod, jer razmišljamo dugoročno i želimo steći određeno povjerenje i opravdanje tržišta.

Mi definitivno nismo 'one hit wonder' na kakve smo često navikli u našem okruženju. Popularnost moga imena dvosjekli je mač, dobra je strana što vam svi u startu pruže šansu, a loša ona što bi vas kod prve greške upravo radi te šanse itekako sasjekli.

S.Fresh prvenstveno zagovara pametnu i ispravnu njegu bez štetnih sastojaka koji dugoročno štete vašem zdravlju, pruža vam osjećaj svježine i čistoće, ali se isto tako hvata u koštac s određenom dermo-problematikom i uz sve to miriši fantastično. Taj koncept uspješno je i integriran u svakodnevicu urbane žene kojoj dizajnom i praktičnošću morate olakšati pa su tako naši čajevi u portable vrećici, a naši SOS eliksiri stanu u svaku i najmanju torbicu. Stoga ovako lijepo uživamo i naklonost najizbirljivijih javnih osoba koje nas nesebično podržavaju.

Zašto ste kozmetičku liniju proširili i na čajeve?

U  svijetu je trenutačno sve veći trend povratka ritualu ispijanja čaja kao čarobnom napitku, koji nam pomaže u očuvanju zdravlja, održavanju vitke linije i izdužene siluete, u novoj vitalnosti nakon napornog radnog dana. Čajevi daju svježinu i sjaj koži i ono najvažnije -svojim antioksidansima potiču očuvanje naše mladosti.

Prateći taj veliki čajni boom, S.Fresh je u sklopu filozofije koja zagovara isključivo zdraviji život odlučio i u Hrvatskoj kreirati liniju tematskih čajeva, kakve su do sada žene uglavnom naručivale preko interneta, posebice one čajeve koji spadaju u domenu detoxa, koji vrlo učinkovito pomažu pri mršavljenju, uz pomoć kombinacije biljaka koje čiste organizam od toksina i masnoća. Drago mi je da su i naši kupci toliko oduševljeno prihvatili naše S.TeaMix biljne mješavine čaja.

Kakvi su vam planovi za iduću godinu?

Želimo se prodajno proširiti i time samo potvrditi naš status najpopularnije organske kozmetike te se time učiniti još dostupnijim svojim kupcima koji se često žale na naše prazne, rasprodane police. U tom smislu angažirali smo jednu sjajnu prodajnu menadžericu koja se sada, isključivo bavi novim kupcima i tržištima te upravo radimo na dva nova ugovora sa sjajnim maloprodajnim lancima. Ideja ne manjka i problem za Ivonu je što ih najčešće ima i previše, pa me pazeći na brojke i investicije, najčešće mora dovoditi u red. No iznenađenja sigurno neće manjkati jer želja mi je ispuniti sve potrebe nas žena u njezi, ljepoti, očuvanju mladosti i svježine te zdravom životu. Želimo i dalje biti inovativni i u koraku sa svjetskim trendovima i stvoriti kupcima dodatni razlog da kupuju hrvatsko.

Sudjelujete i u humanitarnim projektima, te ste nedavno ostvarili suradnju s udrugom Europa Donna. Planirate li još sličnih suradnji?

Ove smo sezone posebno ponosne na našu suradnju s humanitarnom udrugom Europa Donna, koja pomaže ženama oboljelim od raka. S obzirom na to da se zna kako su naše deo-kreme prirodno zdrave i ne sadrže kancerogene sastojke ta suradnja se rodila kao prirodan tijek sličnih razmišljanja.

Novi S.Fresh Pure&Cool Donna posvećen je danima roza vrpce, a naši kupci svakom kupnjom ovog posebnog izdanja, koji u ovoj izvedbi miriše na grejp i osvježavajući eukaliptus, doniraju 3 kune udruzi Europa Donna. Kako je naš originalni deo S.Fresh Pure & Cool i dalje pravi bestseller među našim kolekcijama, on također ostaje u prodaji.

Imate li neki beauty savjet za čitateljice Ogledala?

Zima nam radi kućnog grijanja jako isušuje kožu i čini je dehidriranom. Većini žena, i najnjegovanijim, se često čak pojavljuju i ljuskice na površini kože koje je vrlo teško nahraniti kako bi koža prodisala. Naš Espresso Body Scrub, jedan od mojih najvećih favorita, sjajan je prilikom prvog jutarnjeg tuširanja jer, osim što nas budi mirisom svježe kave, laganim trljanjem skida taj vanjski, izmučeni sloj mrtvih stanica, a može se koristiti i na licu koje također treba dodatnu svježinu. Nakon što se osušim ručnikom nakon tuširanja obožavam kožu nahraniti našim eliksirom najprirodnijih ulja – Oil WOW!, koji će koži vratiti sjaj i punoću duboko njegovane kože. Ulje miriše na naranču i to mi je znak da je dan započeo na najpozitivniji način. Na lice ću svakako nanijeti našu 24/7 anti-age kremu jer obožavam miris gardenije, ženstven i elegantan. Baza hamamelisa prirodno zateže kožu te sjajno njeguje, a istovremeno savršeno služi kao baza za make-up koji tada ravnomjerno prima i duže traje. Uz to pijte puno vode, cijeđenih sokova, izbjegavajte slano i slatko, šećite po zraku, vježbajte i mirno spavajte. Puno se smijte i budite zaljubljeni, ako u ništa drugo onda u život- sve su to eliksiri ljepote.

Tags: lavare, s.fresh

najčitanije

zadnji komentari

Ogledalo Beauty insider Beauty insider - Lana Biondić, S. Fresh: Zagovaramo ispravnu njegu bez štetnih sastojaka