Ogledalo Online Beauty magazin

facebook twitter feed

Julian Kynaston, Illamasqua: Blogerice, ne gubite svoju strast i ostanite neovisne!

illamasqua-julian-kynaston

Julian Kynaston, otac Illamasque, nije sasvim obični poslovni čovjek. Važi za jednog od najvećih marketinških stručnjaka današnjice, a izgleda drugačije. Upravo riječ 'drugačije' je ono što illamasqua jest i što je razlikuje od drugih make-up brendova.

Illamasqua je počela kao zamisao. Julian Kynaston je cijeli život posvetio drugim brendovima, gradio ih, radio na njima, stvarao ih. Vlasnik Propagande, jedne od poznatijih marketinških agencija u Londonu je poželio nešto svoje – poželio je stvoriti brend iz ničega. A zamislio je, i stvorio – Illamasqueu.

Sama riječ Illamasqua potječe od kombinacije riječi 'illusion' (iluzija) i 'masquerade' (karneval). Ne tako davno stvorena, Illamasqua je od početka odražavala Julianovu strast i ljubav prema alternativi. Mnogi su vidjeli veliki utjecaj punk-rocka u Illamasquinim kolekcijama.

Ni sam Julian ne poriče tu poveznicu, tim više što je na samom početku u timu Dave Vanian, jedan od poznatih londonskih alternativaca, a zahvaljajući kome je Alex Box došla u Illamasqueu. Naime, priča se da je legendarna Alex Box u mladosti bila veliki fan Daveovog benda The Damned te da je zahvaljujući njemu dio Illamasque od samog početka. Možda su to samo kuloarske priča, ali činjenica stoji da je Illamasqua brend koji se usudio izgledati i biti drugačiji. A Alex Box ga je samo povela u pravom smjeru. Naime, ona je ta koja je osmislila apsolutno svaku boju svakog proizvoda.

Priča o poveznici sa punk-rockom nije gotova. Naime, brendu se nedavno pridružio i Joseph Corre, suvlasnik brenda Agent Provocateur i sin Vivienne Westwood i Malcolm McLarena, menadžera Sex Pistolsa. Joe je prepoznao Illamasqueu kao brend u koji vrijedi uložiti, a njegovo iskustvo koje je stekao prvo sa Vivienne Westwood, a poslije na Agent Provocateuru je neprocjenjivo.

Dok je Illamasqua bila još ideja, radila su se razna istraživanja, između ostalog i o drugim make-up brendovima. Jedno ime se istaknulo kao profesionalno, sa dugom tradicijom izrade make-upa za kazališta i filmsku industriju. Počela je Illamasquina suradnja sa Kryolanom u čijoj tvornici nastaju svi Illamasquini proizvodi. To je bio prvi put da je Kryolan počeo proizvoditi make-up za brend koji se nalazi i u slobodnoj prodaji.

illamasqua-julian-kynaston

U kojem je trenutku Illamasqua rođena?

Nakon 20 godina u marketingu došao je trenutak kad sam rekao da želim stvoriti nešto novo. Sve što sam znao o stvaranju brendova i sve što sam radio za druge želio sam uložiti u svoj brend. Želim stvoriti brend iz ničega. Želio sam se testirati. Pitao sam troje različitih ljudi da mi nađu najteže tržište za probiti i uspjeti i svo troje je reklo – make-up. Ušli smo u make-up tržište bez prethodnog iskustva u industriji i bez postojećeg brenda.

Alex Box je od samog početka u Illamasqui?

Alex Box je vjerojatno najentuzijastičnija osoba koju sam ikad upoznao. Ona je istinski umjetnik, netko tko živi da bi stvarao. Pravi umjetnik mora stvarati, biti ambiciozan i biti kreativan. A Illamasqua sve to potiče.

Kako se netko tko je marketinški stručnjak usudio ući u posao sa make-upom? Odakle ta strast?

Kad sam počinjao nitko nije vjerovao da ću uspjeti. Pogotovo ne na make-up tržištu koje je bilo prezasićeno čitavim nizom etabliranih brendova. Oslonilo smo se na to da će nas ljudi naći, da ćemo im se svidjeti, da će početi širiti glas o nama. Ljudima je dosadilo biti uniformirani, dosadilo im je biti dosadni i Illamasqua im je, u biti, ponudila ono što dosad nisu imali – izlaz iz dosadne svakodnevnice. Izazvala ih je da se usude biti drugačiji.

Kakva je vaša suradnja sa beauty blogerima? Imate li poruku za hrvatske beauty blogere i blogerice?

Odnos Illamasque i blogera je jako jednostavan. Blogeri su za nas velika stvar. Ovo je moderan svijet, a blogeri su nova sila koja pokreće internet, neovisni kao što je i Illamasqua neovisna. Nažalost, neki se izgube putem, izgube na vjerodostojnosti, a sve zbog komercijalizacije bloga. Želio bi reći svim blogerima koliko je važno da ostanu svoji i neovisni. Nemojte nikad izgubiti svoju strast jer upravo ta strast kojom recenzirate proizvode je prava bit bloga.

Kako zamišljate Illamasqua ženu? Tko je ona?

Svaka žena je lijepa, ljepota izvire iz svake njene pore, bora, pjegica i sitnih nesavršenosti. To je ono što je čini drugačijom i najljepšom. Ne ispravljajte svoje nesavršenosti, pretjerujte, naglasite ih jer nesavršenosti su ono što čini savršenu ljepotu.

Što bi svaka žena trebala imati u svom neseseru?

Prije Illamasque radio sam istraživanje tržišta i probao tisuće i tisuće make-up proizvoda. Ali osnova svega je puder.

Dosta žena izbjegava naglašeni make-up. Misle da su boje neprikladne za ozbiljan posao...

Nije važno kako izgledate, vaše samopouzdanje i znanje u biti čini vas. Žene trebaju shvatiti da se ne trebaju mijenjati, nego početi naglašavati. Nema potrebe izgledati profesionalno – treba biti profesionalan. Illamasqua je upravo po tome posebna. Ovdje može doći bilo tko, sjesti na stolicu i reći – želim biti drugačija. A Illamasquine umjetnice će je učiniti drugačijom. To je pristup koji nema nijedan drugi brend jer se nitko drugi ne usudi biti drugačiji, samo Illamasqua prihvaća i odgovara na svaki izazov.

Na našim ulicama malo je neuobičajno sresti našminkanog muškarca.

Biti muškarac koji se šminka je povratak korijenima. Prvo su se muškarci šminkali, tek poslije su to prihvatile žene. Znači ono što stoljećima je bilo normalno više nije, vjerojatno će uskoro ponovo biti. Ne želimo kreirati izgled, želimo da ljudi sami nađu sebe u našim proizvodima. Šminka ne poznaje dob i spol, ona za svakoga. Šminka ne diskriminira.

Koja je vaša make-up rutina?

Nedavno sam počeo koristiti korejski brend Sulwhasoo. Nakon toga stavim Hydra Veil, pa Skin base. Volim šminkati oči, ali rijetko kad imam dovoljno vremena za maskaru. Maskara mi nije toliko važna koliko ostatak make-upa.

Zašto Hrvatska?

Svi me uvijek pitaju zašto sam izabrao baš Hrvatsku za širenje Illamasque kad smo mogli izabrati bilo koju drugu zemlju u Europi ili u svijetu. Izabrali smo najbolje moguće mjesto na svijetu za naš brend. I nismo pogriješili. Što dokazuje i širenje u Sloveniju sa hrvatskim Illamasqua timom.

Prva fotografija: Anatomy of Beauty blog

Ostale fotografije: Ogledalo

Tags: illamasqua, julian, kynaston

najčitanije

zadnji komentari

Ogledalo Beauty insider Julian Kynaston, Illamasqua: Blogerice, ne gubite svoju strast i ostanite neovisne!