Ogledalo Online Beauty magazin

facebook twitter feed

Strast i ljubav za posao i za obitelj: Lucija Josipović, Avon

Razgovarala: Ana Popović Kišur

‘Super je, skroz je iskrena, prvi put da nam je netko rekao sve što treba’, čulo se šaputanje na Avon Beauty Blog Dayu kad je Lucija Josipović držala svoju prezentaciju i javno upoznala sve hrvatske beauty blogerice s Avonom.

Lucija je više od 14 godina u Avonu. Grafičarka po zanimanju, u Avonu je oformila mali grafički studio te preuzela i poslove u odjelu marketinga i prodaje. Ističe da je zahvaljujući brojnim treninzima i investiranjima Avona u nju i njeno znanje, uspjela napredovati do voditeljice Odnosa s javnošću. Voli reći da je Avon njena kompanija te da se savršeno uklopila u njen život, jer kao prava globalna kompanija ima savršeno razrađenu podršku zaposlenicima te profesionalan HR odjel. S velikom se strašću i ljubavlju posvećuje projektima - od Avon Beauty Blog Daya, preko suradnji s beauty blogericama do kampanje kojom se podupire protiv raka dojke #budizdrava...

Po zanimanju ste grafički dizajner. Gdje je i kako počela ljubav prema kozmetici?

Da, završila sam Grafički fakultet i nekoliko godina Mac je bio moja ljubav. S prelaskom u Marketing (i na PC) promijenile su se i neke radosti, tako da je kozmetika preuzela stvar u svoje ruke. Moram biti iskrena i reći da nikad nisam bila ovisna o kozmetici i veliki potrošač iste. Znate, u mojoj se mladosti živjelo drugačije (računajte da sam ja završila srednju školu prije rata tj. zadnji razred bila izbjeglica iz Vinkovaca) i jednostavnije, bilo je to još doba komunizma i nestašica, kad je Milka bila samo san, Nutellu da ne spominjem, a kozmetika nije bila ni na kraj pameti. Prva isprobavanja i ulazak u svijet kozmetike došao je sa studiranjem u Zagrebu. U studentskim domovima bilo nas je uvijek dovoljno cura da jedna od druge vidimo, komentiramo, isprobavamo... a i svoju sam stipendiju zahvaljući kojoj i jesam bila u Zg na studiranju redovno štedila, pa kad se skupi – odlazak u Trst u šoping odjeće, ali i kozmetike. Dolaskom u Avon, moj se horizont otvorio.

Aktivna s obitelji: s kć‡erkom Klarom na Terry Fox run-u

Što je, u biti, posao voditeljice odnosa s javnoćšu u jednoj kompaniji kao što je Avon? Kako izgleda vaš dan?

Odnosi s javnošću su stvarno jedan od najljepših mogućih poslova za komunikativnu i otvorenu ženu poput mene, koja je još i kreativna i dizajnerski orijentirana. Stalno dolazi nešto novo, interesnatno, upoznajem mnoge ljude, družim se, imam mogućnost biti kreativna.Voditeljica odnosa s javnošću glavna je osoba za eksterne komunikacije kompanije, dakle, za sve što treba prenijeti u javnost. Nije to samo glamurozan dio posla koji se vidi na kraju i onda svi misle kako je to ‘cool’, jer kad dođeš na event sve je tako super. Naš je posao sve ono iza toga, sve što se trebalo odraditi da bi te drugi vidjeli u najboljem svijetlu. Od planiranja, strategija, stotina sastanaka i ‘callova’, kreativnog razmišljanja, a opet u okvirima budgeta, pa čak i neophodne administracije, znanja i upotrebe lokalnih zakona, ali i Avonovih globalnih politika. Najviše volim kada se mogu posvetiti našim humanitarnim aktivnostima, vezano za borbu protiv raka dojke i nasilja u obitelji. Kontinuirano pozivamo na borbu protiv nasilja nad ženama, a već 10 godina provodimo akcije za borbu protiv raka dojke. Ovog je listopada to bila kampanja #BUDIZDRAVA. Iza svake kampanje stoje mjeseci rada i pripreme.I neprospavanih noći. Ali kažem, kad je u dobru svrhu, onda mi ništa nije teško, dapače, uživam i ponosna sam da je i to dio mog posla i da mi Avon omogućava da se ispunim i na taj način.

Uvijek s podrškom za borbu protiv raka dojke

Avon je dosta rano prepoznao važnost beauty blogosfere. Može se podičiti s dosta blogerskih suradnji, možete li izdvojiti neke od najuspješnijih?

Beauty blogosfera idealna je karika u našoj komunikaciji s korisnicama. Avon je pomalo poseban u tom svijetu ljepote, mi imamo naš katalog i direktnu prodaju, a blogovi pomažu da svojim korisnicima damo mogućnost da vide sve ‘iz prve ruke’. Recenzija proizvoda, posebno swatchevi nijansi u make-upu ili osvrt na olfaktivnost mirisa, donose nešto više od onoga što se može naći u katalogu i daju nam i dodatnu podršku. I stoga smo vrlo brzo prepoznali da bi beauty blogovi mogli biti naši ‘prijatelji’. Naravno, ovdje ističem najvažniju činjenicu bez koje niti jedan brend ne smije niti pomisliti na suradnju s blogericom - uvijek je sloboda mišljenja i komuniciranja ostavljena samoj blogerici u potpunosti. Izdvojila bih našu prvu blogersku suradnju sa Dunjom sa Cydonia make-up bloga. Bili su to počeci našeg fokusiranja na kreiranje digitalnih materijala i na social media kanale i odlučili smo prvi put lokalno snimiti video uratke koji bi promovirali naše proizvode putem vlastitog Avon Youtube kanala. Tako da smo s Dunjom išli i u profesionalni studio i snimili nekoliko ‘How to’ videa s našim make-upom te sa profesionalnom frizerkom i našim bojama za kosu. Našoj novoj poboljšanoj Avon Color make-up liniji, Vesna s Beauty&Mess bloga, koja je odabrana baš zatošto je na prvom Beauty Blog Dayu proglašena blogericom godine, bila je zaštitno lice linije i promovirana i kroz naš katalog. I ona je pripremila vrlo gledane postove i vlogove. Prvi smo put početkom ove godine zamolili blogericu da nas podrži i za lansiranje novog mirisa - Zora s beauty bloga Beauty of Dawn, predstavila je Femme parfem u predivnoj dizajnerskoj haljini Ivana Alduka i ovaj smo put promovirali kompletnu suradnju i kroz oglašavanje u medijima i cijelu PR podršku.

Avon BBDay je prvi događaj ovake vrste u regiji. Kako ste se odlučili postati generalni sponzor?

Rekla bih da je gore već sve rečeno, zar ne? Svjesni smo koliko je beauty blogosfera kod nas jaka, da imamo stvarno dobrih i profesionalnih blogerica, da gradimo i radimo na suradnji s njima, i svakako smo onda sve te dobre stvari htjeli i povezati kroz ovaj jedinstveni događaj, usudila bih se reći, u cijeloj našoj regiji. Nismo pogriješili, jer je Avon BBDay 2014.svakako bio jedan od najprofesionalnije organiziranih događaja na kojima sam sudjelovala u svom dugogodišnjem radu, moram priznati rijetko je sresti osobe koje s toliko ljubavi, truda i profesionalizma odrađuju svoj posao.

Lucija s dragom prijateljicom, urednicom i blogericom Zorom Bjelousov

Kako bi, po vašem mišljenju, izgledala idealna suradnja brenda s blogericama?

Mislim da svaki brend za sebe treba pronaći svoj idealan oblik suradnje, a vidim da to i rade. Kako blogerice vole naglasiti da pišu blog iz hobija, da im oduzima vremena, ali da to vole, mislim da je na svakoj od njih da odluči hoće li i može li prijeći i u profesionalnije suradnje. Vidim da imamo blogerica u Hrvatskoj poput Martine s Alter Ego bloga koje su uspjele dogovoriti suradnje s medijima i na taj način rade na profesionalnosti i vidljivosti. Mala smo zemlja i naravno teže im je nego blogericama u Americi tj.s engleskog govornog područja, ali mislim da ima prilika za one koje dobro rade i kod nas. Dobar rad uvijek će se prepoznati, u svemu, ne samo u bloganju. To sam nekako kroz godine i sama osjetila.

Na Avon druženju s blogericom Dunjom, Cydonia blog

Kako na globalnoj razini Avon gleda na suradnju s hrvatskim beauty blogericama? Jeli to praksa i na globalnoj razini ili će se hrvatski primjer slijediti i u regiji ili čak i globalno?

Avon i globalno surađuje s beauty blogerskim svijetom, digitalna strategija kod nas je jako važna i sve se više prebacujemo u taj digitalni svijet komunikacija. Imamo velike zemlje poput Rumunjske i Rusije gdje je Avon lider na tržištu kozmetike, a samim time i u poziciji lidera u svim komunikacijskim kanalima, pa tako i u digitalnom svijetu, od social media do blogerica. Digital Divas by Avon blogerska konferencija u Rumunjskoj prošle je godine bila prva slična te veličine u Europi. Poznati blogerski duet Pixiewoo iz UK-a bile su godinama Avonove glasnogovornice i pripremale postove i videe specijalno za nas. Ponosna sam što mogu reći da među tim velikim zemljama, Avon u Hrvatskoj kotira na visokoj poziciji i naši se primjeri dijele u cijelom Avon svijetu kao ‘best practice to use’.

Kao osoba koja surađuje s beauty blogericama, imate li možda neki savjet za njih?

Govorila sam otvoreno i na Avon BBDayu i uvijek kažem - pismenost. Najvažnije je, kad je već tekst vaše osnovno sredstvo komuniciranja, biti potpuno pismen. Nema tu mjesta za česte gramatičke pogreške, pa ni književne. Vrlo je malo blogova koji se mogu podičiti izrazito čistim tekstovima, često se znam iznenaditi i bude mi žao kad vidim predobre postove sa super slikama, savršeno osmišljene, a u tekstu previše grešaka. I to najčešće onih koje se ponavljaju i provlače uvijek, što znači da nije do brzine pisanja i slično, nego treba usavršiti znanje hrvatskog jezika. Naš je jezik težak i još se stalno mijenja... I slike, kvaliteta slika je ono što izdvaja odličnu od dobre blogerice. Tu je naravno i način pisanja, zna li se dobro reći ono što se htjelo reći. Pratimo i komentare svakog posta, ne samo koliko ih je nego i kompletnu interakciju.Kao brendu, važna nam je naravno i čitanost i praćenje bloga. Ipak imamo više od 100 blogerica u Hrvatskoj, samo prvih 10-20 one su koje si možemo priuštiti pratiti i s njima redovno raditi, jednostavno ne stižemo više.  Kroz sad već dugogodišnju suradnju i praćenje blogerskog svijeta, moram reći da šansu imaju svi, da sam vidjela blogove koji su se brzo iskazali baš zahvaljujući kvaliteti rada, pisanja, slika... nemaju ni danas preveliki broj čitatelja, ali grade ih brzo i vidi se da će uspjeti. I s njima surađujemo, jer kvaliteta jeste ono što je najvažnije.Moram reći i da volim graditi osoban odnos s blogericama. Voljela bih da mogu i više, ali jednostavno ne stignem i činim koliko to mogu. Volimo pozvati blogerice na naša druženja, upoznati osobu koja stoji iza svoga bloga. I omogućiti i njima da upoznaju nas.

Promocija zadnje kampanje za borbu protiv raka dojke #budizdrava

Čemu vi osobne najviše pridajete pažnje od kozmetičkih proizvoda? Kremicama ili make-upu? Proizvodima za njegu kose?

Kako sam napunila 41 godinu, odnedavno sam počela redovno koristiti anti-aging kremice - zadnjih par mjeseci koristim najnoviju kremu iz Anew linije Nutra Advance hidratantnu anti-aging kremu i oduševljena sam. Po prvi put sam ostrugala kremu u bočici do kraja i nastavila dalje s novom bočicom.

Maskara je moj make-up favorit. Iako najčešće koristim naše maskare, moram priznati da trenutno koristim Chanelovu maskaru koju sam dobila na poklon od drage prijateljice Ane s bloga Maybe’s New Start i baš mi je dobra za dnevni make-up. S kosom imam sreće. Operem se 2u1 šamponom protiv peruti, i to je to. Kako mi je kosa zdrava i gusta, jednom mjesečno stavim i Advance Techniques serum za vrhove.

Najdraži parfem?

Znam da će zvučati čudno, ali uopće ne koristim parfeme. Da. Imam problem s mirisima, ako mi nešto oko mene miriše malo duže ili u prostoriji u kojoj jesam, odmah me počne boliti glava i ne osjećam se dobro. Miris volim samo na muškarcu, za dobrim muškim mirisom uvijek ću okrenuti glavu.

Koji ste proizvod nedavno otkrili, a koji vas je oduševio?

O da, ima jedna najnajvažnija stvarčica bez koje moj dan ne započinje - Illamasqua korektor za podočnjake. Narančasto čudo kojem sam zahvalna što postoji i što sam konačno pronašla proizvod koji će sakriti moje užasne podočnjake (posljedica godina nespavanja uz djecu, dojenja i noćna buđenja). A na Avon BBDayu dobila sam L’Oreal micelarnu otopinu na poklon, i od tada i tu imam svog favorita. Ne znam kako sam prije uopće uklanjala šminku bez micelarne.

Što se trenutno nalazi u vašoj kozmetičkoj torbici? Neke preporuke čitateljicama?

U mojoj maloj rozoj torbici sa znakom ružičaste vrpce nalazi se Avon set za oblikovanje obrva, Avon Luxe ruž za usne, Color Trend bijela olovka za oči, Illamasqua korektor, Chanel maskara, Avon BB krema i Avon Luxe crni eyeliner. Svima bih preporučila Luxe liniju iz našeg kataloga, stvarno je vrhunske kvalitete, ruževi stoje satima, a eyeliner pravo je otkriće koje sam počela nedavno redovno koristiti. Inače, najbolje je da se dobro osjećate u svojoj koži, pa će i cijeli izgled vašeg lica i tijela odgovarati pozitivnom stavu koji nosite.

Tags: avon, beauty, bbday, lucija, josipović

najčitanije

zadnji komentari

Ogledalo Beauty insider Strast i ljubav za posao i za obitelj: Lucija Josipović, Avon