Ogledalo Online Beauty magazin

facebook twitter feed

Ah, taj Nars!

nars

Piše: Mirela Vrbanc

Možemo reći da je kozmetički brend Nars za sve žene koje vole unijeti određenu dozu rizika u svoju svakodnevnu makeup rutinu, za sve one koje žele biti zamijećene, za one hrabre.

 

Čovjek koji je osmislio ovaj brend je maestralni François Nars, Francuz koji se školovao na Carita Makeup školi u Parizu. Nakon vizažističkog rada u svjetskoj modnoj prijestolnici, 1984. godine odlazi u New York i počinje suradnju s mnogim slavnim osobama u svijetu mode i zabave. Njegovo viđenje dekorativne kozmetike se razlikovalo od svega tada prisutnog na tržištu i nezadovoljan onim što se tada nudilo u kozmetici, odlučio je pokrenuti vlastitu kozmetičku liniju. Tako je 1994. godine prvo lansirao kolekciju od 12 ruževa koja se mogla ekskluzivno kupiti samo u robnoj kući Barney's u New Yorku. Njegova kolekcija je postala instant hit i rasprodala se u rekordnom roku. Taj uspjeh ga je potaknuo da izradi cijelu kolekciju dekorativne kozmetike i ženama ponudi svoju ideju o ljepoti. Od tada brend je postao moderan klasik, jednostavnog i elegantnog dizajna, a nazivi proizvoda su vrlo specifični.

nars-orgasm

Naime, François Nars uzor ljepote pronašao je u svojoj majci koja je bila prava ljepotica, a inspiraciju za nazive svojih proizvoda crpi iz starih filmova koje obožava, egzotičnih mjesta ili jednostavno želi biti provokativan pa je neke proizvode imenovao seksualnim aluzijama. Tako je želeći šokirati javnost prvo osmislio ime za svoje najpoznatije rumenilo - Orgasm, a tek potom je kreirao nijansu. To se pokazalo dobitnom kombinacijom. Ovo rumenilo postalo je planetarno poznato te je steklo kultni status i već godinama je najomiljenije ženama diljem svijeta, nagrađivano brojnim nagradama Allure Beauty Awards. Naravno, iza provokativnog imena krije se i vrhunska kvaliteta proizvoda. Koja žena će odoljeti breskvasto – rozom rumenilu sa sjajnim česticama, a koje je tako napravljeno da odgovara svim podtonovima kože i svim rasama. Uz to  je upakirano u elegantnu crnu ambalažu koja je uz to i super praktična jer sadrži i ogledalo? Još kad se zna da to rumenilo nepromijenjeno stoji na licu satima i da je intenzivne pigmentacije, koju ženu to ne bi dovelo do ekstaze? Ime i proizvod su pun pogodak!

nars-multiple

Da ne bi mislili da je to sve od Nars rumenila, postoji ih cijela paleta od kojih su neka sjajna, a neka matirana. Nijanse su od nježnih bež do vrišteće crvenih. Za one koje ne vole pudrasta rumenila, postoje i kremasta u velikom spektru boja. Sva se odlikuju izrazitom pigmentiranošću i trajnošću pa je ulaganje u takav proizvod  isplativo jer će dugo potrajati. Potaknut uspjehom Orgasma, osmislio je i novu inačicu tog rumenila Super Orgasm koje sadrži veliku količinu sjajnih krupnijih čestica. Ovo rumenilo je prikladno za večernje izlaske i lude noćne provode. Osim toga Orgasm je dobio i svoju inačicu u vidu inovativnog sticka koji ima višestruku upotrebu – the Multiple. Izgledom podsjeća na malo veći i deblji ruž za usne, a može se koristiti istovremeno kao rumenilo, ruž i sjenilo. Uz to je vrlo praktičan za nošenje u torbici i brze popravke šminke tokom dana ili noći. Ubrzo je izašla i cijela linija Multiple stickova u ostalim bojama, ali neke su nažalost limitirana izdanja. Najhvaljeniji Multiple je u nijansi Copacabana koji je idealan kao highlighter te je također nagrađivani proizvod za 2011. godinu, nagradom In Style 'Best Beauty Buys'. Još jedan nagrađeni proizvod  (In Style 2011. Best Beauty Buys) je Laguna Bronzing Powder, kao najbolji bronzer za osobe svijetlog tena. Sadrži umjerenu količinu sjajnih čestica, tako da će dati prirodni osunčani izgled, a neće vaš ten učiniti tamnom maskom. Ova velika dekorativna kolekcija također broji i vrlo praktična duo pakiranja, npr. po dva rumenila u jednome Duo Blush, rumenilo i bronzer u jednom pakiranju – Blush Bronzer Duo, a najnoviji proizvod je Cheek Trio – rumenilo, iluminator i bronzer sve u jednom pakiranju koje stane u malu žensku torbicu.

nars-sheer-glow

Od super popularnih proizvoda valja izdvojiti i tekući puder Sheer Glow omiljen među ženama koje nemaju zahtjevan ten. Ovaj puder je lagane hidratantne strukture, dugotrajan na licu, umjerenog je prekrivanja, ali daje prekrasnu blistavost licu, kao da ljepota izvire iznutra.

Nars sjenila različitih struktura (mat, sjajna, metalik, kremasta) dolaze u vidu mono i duo pakiranja, a mnoga su limitirana izdanja koja se vrlo brzo rasprodaju i kasnije ih je gotovo nemoguće nabaviti. Jedno od najpoznatijih duo sjenila je Rated R, kombinacija sjenila u maslinastoj prirodnoj boji i šokantnoj pariško plavoj. Ova igra nijansi začudo dobro stoji na svim očima, ali imate li hrabrosti za tu kombinaciju?

Kolekcija ruževa s kojima je François Nars započeo svoj proboj u svijet kozmetike, broji različite nijanse od onih skroz prirodnih, neutralnih poput najprodavanije nijanse Dolce Vita, do provokativne nijanse fuksije Schiap. Također je tu šarolika ponuda različitih varijacija, mat i sjajnih ruževa, onih koji potpuno pokrivaju do onih u velikim olovkama koji će odlično definirati usne i pripremiti ih za gornji sloj sjajila.

Sjajila se odlikuju velikim izborom nijansi, nisu ljepljiva, a ultra popularno je ono u nijansi Turkish Delight kakvo nosi i američka zvijezda Kim Kardashian.

Osim dekorativne kozmetike postoji i cijela linija Nars preparativne kozmetike s proizvodima za njegu kože i uklanjanje šminke. Ona se bazira na proizvodima koji će na najbolji mogući način pripremiti vašu kožu za nanošenje dekorativne kozmetike.

Još jedna posebnost ovog brenda i čovjeka koji stoji iza njega je u tome što François Nars sam osmišljava i snima kampanje koje prate izlazak svake nove Nars kolekcije.

Tako su nastale i njegove knjige, X Rays 1999. godine u kojoj je predstavio svoje fotografije poznatih osoba, ali na provokativan način; Make-up your Mind 2001. godine, trilogija u kojoj je pokazao ženama kako poboljšati i istaknuti svoju prirodnu ljepotu na pravi način te 15 X 15, 2009. godine za proslavu 15. godina NARSa izašla je  limitirana knjiga s njegovim portretima slavnih osoba u kojima ih je šminkao Nars proizvodima i potom fotografirao u provokativnim pozama, onako kako on to najbolje zna.

Ako ste imali priliku vidjeti Nars kozmetiku ili ju čak probati, vjerojatno ste se oduševili, a možda i šokirali ponekom nijansom. Nažalost, još uvijek je nije moguće kupiti u Hrvatskoj, no kako je ona namijenjena hrabrim ženama, sigurna sam da bi se ovdje dobro prodavala. Jer mi smo hrabre, zar ne?

Tags: puder, makeup, rumenilo, nars

najčitanije

zadnji komentari