Ogledalo Online Beauty magazin

facebook twitter feed

140 godina posvećenih ljepoti: Shiseido

shiseido-140-godina

Prije točno 140 godina, davne 1872. osnivač Shiseida Arinobu Fukuhara otvorio je u Ginzi, predgrađu Tokija, prvu ljekarnu u zapadnjačkom stilu. Ljekarna je imala stila zapada, ali i iskustvo istočnjačkih farmaceutskih receptura. Orijentalna kozmetologija je i danas karakteristika brenda, stoga možemo govoriti o Shiseidu kao spoju Istoka i Zapada.

Arinobu Fukuhara je preuzeo najbolje od oba svijeta - znanstvena istraživanja karakteristična za Zapad, a od Istoka nasljeđuje filozofiju poštovanja i sklada sa prirodom.

shiseido-140-godina

Sama riječ Shiseido se sastoji od riječi ‘Izvor’ (Shi), ‘Život’ (Sei) i ‘Dom’ (Do) – dom koji je izvor života ili kako u Shiseido vole naglasiti ‘ kuća koja doprinosi kvaliteti života’. Shiseido stremi ka kreiranju maksimalne vrijednosti, visoke kvalitete kozmetičkih proizvoda i usluge koja može zadovoljiti različite zahtjeve kupaca. Taj njegov trostruki pristup daje prioritete funkcionalnosti, osjetljivosti i sigurnosti, pružajući rješenja koja osiguravaju prekrasnu i čistu kožu mladenačkog izgleda.

Još 1980. godine Shiseido je, prvi u svijetu, pomoću biotehnologije uspio proizvesti hijaluronsku kiselinu. Od ranih 90-ih fokusirao se na aromakologiju i na znanstvena istraživanja koja dokazuju djelovanje mirisa na naše raspoloženje i emocije. Mnogi Shiseido proizvodi temeljeni su na upravo ovim principima. Od prvog dana, Shiseido je odlučio kupcima dati novu vrijednost stvarajući proizvode koji rješavaju stvarne probleme na učinkovit način.

shiseido-eudermine-old-and-new

Prvi Shiseidov kozmetički proizvod je Eudermine, tonik-vodica koji omekšava kožu. Sama riječ Eudermine potječe od grčke riječi ‘Eu’ što znači ‘dobra’ i ‘derma’ koža. Losion koji kožu čini predivnom, a nalazio se u bočici od crvenog stakla. Ova bočica iz davne 1897. godine je promijenila budućnost pakiranja kozmetičkih proizvoda. Naime, apotekarska pakiranje je zamijenila bočica od rubin-crvenog stakla oblikovana da podsjeća na ženske obline sa preslatkom mašnicom na grlu bočice.

shiseido-140-godina

Do 1906. godine jedini puder koji se upotrebljavao u Japanu bio je bijele boje, a sadržali su olovo. Olovo je za posljedicu imalo mijenjanje boje kože, a zabilježeni su i smrtni slučajevi trovanja lovom iz pudera. Shiseido je prvi lansirao bezolovni puder za lice i to 28 godina prije nego što su u Japanu konačno zakonom zabranili kozmetičke proizvode koje sadrže olovo. 1917. godine Shiseido predstavlja Rainbow puder za lice u sedam nijansi koji je u to vrijeme bila novost na tržištu kojim su vladali bijeli puderi.

 

U ovih 140 godina Shiseido je postao kozmetička grupacija broj 1 u Aziji koja ima 26 brendova. Proizvodi koji se danas nalaze u Shiseido ponudi diljem svijeta uključuju Future Solution, Bio-Performance, Benefiance, White Lucent, The Skincare linija i Pureness. Svi uključuju proizvode za uklanjanje make upa, čistače, omekšivače/softenere (proizvode slične tonicima) te proizvode za hidrataciju. Neke od ovih linija uključuju posebne proizvode poput seruma, maski i proizvoda za eksfolijaciju. Make-up linija Shiseida je jednostavno nazvana ‘The Makeup’ nudi široki spektar proizvoda uključujući proizvode za usne, sjenila, olovke za oči, maskare, tekuće i kompaktne podloge, korektore i rumenila. Njihova kremasta sjenila (Hydro powder eye shadows) nalaze se na top listi beauty proizvoda časopisa Allure.

Osim Shiseido International ponude, u Japanu se prodaju i Elixir Superieur proizvodi za njegu lica za žene, Aqua Label proizvodi, Uno proizvodi za njegu lica za muškarce, Clé de Peau Beauté ekskluzivna make-up linija koja se prodaje u cijelom svijetu, Anessa linije za sunčanje... Također u Japanu možete naći drogerijske Shiseido proizvode. Od make-up linija u Aziji tu su Benefique pre-makeup proizvode i puderi, potpuna make-up linija Maquillage koja je prodajno bazirana na savjetovanju sa Shiseido djelatnicima te Integrate liniju make-upa baziranu na vlastitom izboru. U Kini, osim linije Maquillage, Shiseido također prodaje Aupres, njihov glavni make up brand na tim prostorima.

 

Tags: kozmetika, shiseido

najčitanije

zadnji komentari

Ogledalo Priča o... 140 godina posvećenih ljepoti: Shiseido