Ogledalo Online Beauty magazin

facebook twitter feed

Od male ljekarne do velikog brenda: Kiehl's

kiehls

Piše: Mirela Vrbanc

Jedan od američkih kozmetičkih brendova s najdužom tradicijom – Kiehl's je konačno u Hrvatskoj i otvara svoja vrata u zagrebačkom Arena centru 6. studenog 2015. Ovaj brend poznat svim ljubiteljima kozmetike, danas rasprostire svoje carstvo u više od 30 zemalja svijeta.

kiehls

A sve je počelo davne 1851. godine s malom ljekarnom u East Villageu (New York) koju je otvorio ljekarnik John Kiehl gdje je spravljao homeopatske pripravke. Mala ljekarna bi to i ostala da ju 1921. godine nije kupio bivši naučnik Irving Morse i odlučio proširiti ponudu, ali je zadržao tradiciju i ime Kiehl's. Krenuo je u razvijanje proizvoda koji će pružiti njegu lica i tijela te razvio Blue Astrigent Herbal Lotion i Creme de Corps, koji su još i danas jedni od najprodavanijih proizvoda. I u tadašnje vrijeme, ovi proizvodi su bili pravi hit.

kiehls

60-tih godina prošlog stoljeća Kiehl's je preuzeo Irvingov sin, farmaceut i vojni pilot iz II svjetskog rata, Aaron Morse. On je zaslužan za pretvorbu male njujorške ljekarne u brend s razvijenim cjelovitim linijama za njegu lica i tijela, te unapređenje Kiehl'sa u ekskluzivni dućan vrhunske kvalitetne prirodne kozmetike. Diljem svijeta je nabavljao najkvalitetnije sastojke od kojih su u laboratoriju ljekarne razvijane inovativne kozmetičke formule.

kiehls

Također je u ljekarni držao izložen pravi ljudski kostur prozvan Mr. Bones, koji je poslužio za edukaciju kupaca o raznim bolestima i dočara im na što će njegovi pripravci djelovati u njihovom tijelu. Osim smisla za unapređenje posla, imao je snažan kodeks časti i dužnosti prema čovječanstvu pa je Kiehl's od tog doba poznat kao brend koji sudjeluje u mnogim dobrotvornim akcijama i donacijama.

kiehls

1988. godine vodstvo Kiehl'sa preuzima njegova kćer Jami Morse Heidegger. Osmišljava marketinšku kampanju koja se ne bazira na agresivnom oglašavanju, nego na širenju usmene predaje zadovoljnih kupaca. Stoga uvodi sistem distribucije besplatnih testera kupcima i onima koji su zainteresirani za Kiehl's proizvode. Osim male ljekarne u East Villageu, Kiehl's je počeo prodavati svoje proizvode u ekskluzivnim kućama poput Neiman Marcus, Saks Fifth Avenue, Bergdorf Goodman, Barneys i Harvey Nichols. Takav način poslovanja dovodi do daljnjeg rasta brenda i momenta kada je potražnja prerasla mogućnost proizvodnje. Zbog toga 2000. godine kozmetički gigant L'Oreal preuzima Kiehl's i započinje njegovu međunarodnu ekspanziju. Novi vlasnici su odlučili zadržati Kiehl's tradiciju proizvodnje iz najkvalitetnijih sastojaka, ali i kodeks poslovanja kroz vraćanje društvu. Tako je Kiehl's nastavio s donacijama, poglavito za istraživanje i prevenciju AIDSa, dobrobit djece i zaštitu okoliša.

kiehls

Danas Kiehl's ima razgranatu međunarodnu prodajnu mrežu u trgovinama i putem web shopa, a više od 30% kupaca njihovih proizvoda čine muškarci. S obzirom da brend privlači i mlađu populaciju, prodajna mjesta su uređena u vintage stilu s izloženim Harley Davidson motociklima, čime se uistinu izdvajaju od ostalih kozmetičkih trgovina. Također je na nekim prodajnim mjestima moguće dobiti uslugu brijanja ili SPA.

kiehls

Kupci cijene mogućnost kupnje željenog proizvoda u nekoliko veličina, od najmanje mililitraže dovoljne za putovanje ili maksimalne dovoljne za višemjesečno korištenje.

U skladu s Kiehl's politikom zaštite okoliša, kupcima pružaju program 'Recycle and be rewarded', odnosno omogućavaju im vraćanje prazne ambalaže, a zauzvrat dobivaju novi proizvod.

Jedva čekamo otkriti svijet Kiehl's proizvoda i svojoj koži pružiti ovu blagodat. Hoćete li nam se pridružiti?

kiehls

Tags: kiehl's

najčitanije

zadnji komentari

Ogledalo Priča o... Od male ljekarne do velikog brenda: Kiehl's