Ogledalo Online Beauty magazin

facebook twitter feed

Svi su ludi za Bobbi Brown

bobbi-brown

Piše: Mirela Vrbanc

Prošlogodišnje vjenčanje britanskog kraljevskog para princa Williama i Kate Middleton je izazvalo neviđeni interes javnosti, ne samo zbog vjenčanja poznatih i krasne vjenčanice, nego je veliki broj žena interesirala činjenica čiju je kozmetiku mladenka koristila za ovaj poseban dan. Odgovor je bio poznat već i prije nego smo ugledali mladenku na TV ekranima, ona se navodno sama šminkala i to kozmetikom Bobbi Brown čiji je vjerni poklonik.

Prethodno je prošla mini školu šminkanja od strane službene Bobbi Brown vizažistice Hannah Martin. To je izazvalo neviđenu pomamu i polemike, svi su željeli znati koje su točno nijanse korištene za tu prigodu, sve beauty urednice, jednako kao i blogerice nagađale su o tome, a prodaja Bobbi Brown kozmetike je vrtoglavo porasla. No kvaliteta Bobbi Brown kozmetike i nije nešto novo za sve dobro upućene ljubiteljice kozmetike. Sama Bobbi Brown je kreatorica istoimenog brenda koji je od 1995. godine u vlasništvu kozmetičke kuće Estée Lauder, no Bobbi je zadržala ekskluzivno pravo kreiranja uvijek ističući svoja razmišljanja: 'Ljepota nije u savršenom izgledu. Ona je u slavljenju vaše individualnosti'.

 

bobbi-brown

Bobbi Brown je još kao djevojka sa znatiželjom promatrala šminkanje svoje majke i po završetku srednje škole je otišla u lokalnu parfumeriju na satove osnova šminkanja. Školovanje je nastavila na Bostonskom Emerson koledžu gdje je 1980. diplomirala kazališnu šminku, nakon čega seli u New York. Tamo je kao slobodni vizažist počela suradnju s poznatim fotografima Bruce Weberom i Arthurom Elghortom za Vogue te sa Francescom Scavullom za Cosmopolitan. Bile su to 80-te godine prošlog stoljeća, poznate kao doba top modela koje su vladale modnom pistom i časopisima. Tako je i Bobbi dobila priliku napraviti čak sedam stranica editorijala s top modelom Tatianom Patitz, što ju je dovelo u centar medijske pažnje. Odmah zatim je uslijedila njezina prva američka naslovnica časopisa Vogue u suradnji sa svjetskim poznatim fotografom Patrickom Demarchelier i top modelom Naomi Campbell. To je bio pravi uspjeh i od tada je Bobbi postala poznata svima u modnoj i kozmetičkoj industriji.

bobbi-brown

No sama Bobbi Brown nije bila zadovoljna kozmetikom koja se tada nudila na tržištu, većina joj se činila preumjetnom i teškom za postizanje prirodnog izgleda kojem je težila. Slučaj je htio da na jednom modnom snimanju upozna kemičara kojem je izložila svoje ideje i ubrzo su ostvarili suradnju. Željela je napraviti prvi ruž za usne koji neće imati miris, biti premasan ili presuh, koji će izgledati poput prirodne boje usana, ali bolje. I to su zajedno ostvarili u prvom ružu Brown Lip Color u roza smeđoj nijansi. Zatim je uslijedila kreacija još 9 nijansi baziranih na smeđoj boji i prva kolekcija ruževa je bila spreman za tržište. 1991. godine robna kuća Bergdorf Goodman je počela ekskluzivno prodavati ovu kolekciju od 10 ruževa pod imenom Bobbi Brown Essentials s prvotnom namjerom da će se prodavati 100 ruževa mjesečno. No dogodilo se nešto nepredviđeno - prvog dana prodaje prodano je 100 ruževa.

Uspjeh je bio zajamčen jer su žene željele i konačno dočekale kozmetiku koja će im omogućiti prirodan, ali poboljšan izgled. I od tada kreće strelovit uspjeh Bobbi Brown kozmetike, čija je kolekcija proširena i na tekuće pudere, sjenila i rumenila, sve same uspješnice za uspješnicom. Predstavila je neutralne boje na novi način, učinila ih nosivima za svaku ženu bez obzira na boju kožu. Njezina šminka je idealna za svaku poslovnu ženu, za mlade žene koje tek uče osnove šminkanja i za starije žene kojima će ovo pomladiti lice i izbrisati par godina.

bobbi-brown

Bobbi se nije zaustavila samo na kreiranju kozmetike, napisala je i pet knjiga s kozmetičkim savjetima koje su tiskane i prodane u velikim nakladama: Bobbi Brown Beauty, Bobbi Brown Teenage Beauty, Bobbi Brown Evolution, Bobbi Brown Living Beauty i Bobbi Brown Makeup Manual.

Iz sezone u sezonu ona kreira nove kolekcije, jedna od najpoznatijih je paleta osam sjenila Shimmering Nudes s kojom će svake oči izgledati odmorno i blistavo. Kolekcija sjenila sadrži mat, svjetlucave i metalik nijanse, u kompaktnoj ili kremastoj formi. Osobito uspješni su gel lineri za oči Long Wear Gel Eyeliner, dobitnici nagrada Allure 'Best of Beauty' i In Style 'Best Beauty Buys' te široki dijapazon ruževa za usne s različitim formulama. Također velike uspješnice su njezini kistovi za nanošenje šminke izrađeni od prave dlake te mini palete u kojima se nalazi sve što je ženi potrebno za dobar izgled, ogledalo, sjenila, rumenilo i ruževi uvijek pažljivo kombinirani pa ne treba previše razmišljati oko kombinacija boja.

Bobbi je kreirala jedan od najboljih korektora za podočnjake, koji se trenutno može naći na tržištu kozmetike. Radi se o Creamy Concealer Kitu, duetu kremastog korektora i kompaktnog pudera za fiksiranje u maloj crnoj kutijici s ogledalcem. 2005. godine je proširila svoje djelovanje i na polje preparativne kozmetike, posebnu pažnju dajući na razvijanje formula za kreme koje se nanose prije šminkanja lica i koje omogućavaju hidratiziranost i besprijekoran izgled kože. Izuzetno je hvaljen njezin serum za suhu kožu Extreme Repair Serum koji se nanosi ispod kreme i nezamjenjiv je zimi. Kvaliteti i poželjnosti njezine kozmetike svjedoči činjenica da je 2007. godine po prvi puta gostovala u svjetski poznatom programu televizijske prodaje QVC i odmah u prvom satu prikazivanja oborila sve rekorde prodaje u dvadesetogodišnjem stažu prikazivanja ovog programa.

 

*Tekst je originalno objavljen u Ogledalu br. 4 --> link

Tags: ogledalo, bobbi, brown

najčitanije

zadnji komentari

Ogledalo Priča o... Svi su ludi za Bobbi Brown