Ogledalo Online Beauty magazin

facebook twitter feed

Umjetnost savršene kose: Kérastase slavi 50 godina

kerastase-50-anniversary

50 godina kreativnosti u njezi kose, 50 godina dio ženskih života, 50 godina legendarnih proizvoda i korisnih inovacija. 50 godina Kérastase stavlja svoju stručnost u ruke frizera kako bi pronašli ljepotu u kosi svake žene.

Od svog osnivanja, Kérastase je utjelovio L’Oréalovu glavnu misiju - stvaranje proizvoda za ljepotu koji će biti dostupni što većem broju ljudi, istovremeno vodeći brigu o korisnim, primjenjivim inovacijama. Misija Kérastasea jest frizerima omogućiti najljepše proizvode i usluge  s kojima njihovi saloni postaju mjesta gdje se pišu najljepše priče o ljepoti ženske kose.

Kérastase je stvorio profesionalnu izvrsnost naglašavajući važnost tehnike i umjetnosti frizerstva. Tijekom godina sa svojom jedinstvenom atmosferom, saloni su postali mjesta za pravi dijalog gdje su frizerske usluge obogaćene stvaranjem emocionalnih veza. Jedinstveni rituali rađeni po mjeri svake žene. 3 koraka rutine ljepote - čišćenje, tretiranje i teksturizacija koje kosi pružaju ljepotu. Čišćenje pomoću specifičnih proizvoda za svaki tip kose, svaki meke teksture i suptilnog mirisa. Njega pomoću proizvoda visokog i dubinskog djelovanja gdje se transformacija osjeća čim započne aplikacija. Tekstuziracija kroz aplikaciju proizvoda bez ispiranja koji pružaju prekrasan završni učinak. Ovaj korak pruža kosi učinkovitu zaštitu i nevjerojatan sjaj pripremajući kosu za sušenje i styling. Ova tri koraka čine ciljani salonski tretman koji se naziva ritual, a žene ga mogu ponoviti kod kuće s odgovarajućim Kérastase proizvodima.

Od samih začetaka Kérastase je slušao želje žena i nudio rješenja raznim problemima kose te nije ni čudo da brand podupire 700 znanstvenika, 3,420 zaposlenih u istraživačkim centrima u 60 zemalja svijeta, 612 patentiranih proizvoda u 2010 i više od 1,000 proizvoda godišnje. Kérastase tehnologija prepoznatljiva je jedinstvenom formulacijom: formule jakih aktivnih sastojaka, molekularni kompleksi i senzacionalne teksture, znanost inspiriranu potragom za savršenom kosom.

Početkom 1957 François Dalle osnovao je Kérastase koji je danas prisutan u 67 zemalja diljem svijeta.

1964, blond Catherine Deneuve je posvuda, mini suknje otkrivaju gole noge, a Kérastase omogućava ženama da pokažu svoju zdravu kosu. François Dalle, CEO L’Oréal-a, čovjek s vizijom odlučio je stvoriti pravu salonsku uslugu za svaku ženu koja 'ne zna što učiniti sa svojom kosom.' Hrabar potez koji je pomeo jednostavne proizvode prošle ere. Revolucija je počela. Doviđenja jednostavnim proizvodima, sada je vrijeme za ciljane formule koje se brinu o pravoj prirodi kose, pružajući rješenja stvarnih problema. Počevši 1967, Kérastase ovo iskustvo vodi korak dalje. Proizvodi su dostupni za kupovinu u salonima i poduprijeti entuzijazmom frizera.

70tih godina lagana pop glazba ustupa mjesto buntovničkom rocku. Ovo je vrijeme naftne krize i isto tako vrijeme kada se modernost kakvu poznajemo danas rađa. Muške frizure postaju duže, a ženske frizure inspirirane su trendovima koje je u Engleskoj započeo Vidal Sassoon. Kérastase svojim proizvodima daje manje 'farmaceutski' izgled te lansira liniju za muškarce koja rješava njihove glavne probleme - gubitak kose i perut. Briga za okoliš sve je veća, stoga Kérastase stvara liniju baziranu na biljkama imena Kéraplasmes. Pazeći na svoj imidž, Kérastase se distancira od drugih brandova.

80tih godina 80tih godina u Francuskoj se otvaraju prve privatne radio postaje, a Kérastase usavršava novi i dosad neviđeni pristup - uzvišena transformacija kose. Žene strukturiranih haljina i podignutih frizura zavladale su scenom. Ovo je period diversifikacije za Kérastase. 1983. godine  Kérastase lansira 7 šampona čistača za žene koje svojoj kosi žele pružiti ljepotu, ne samo rješenje specifičnog problema. S Nutritive, linijom za njegu suhe kose ovisno o stupnjevima suhoće, Kérastase se ističe svojom inovativnošću. Isto tako razvija i liniju dizajniranu za zaštitu kose od sunca.

90tih godina svijet je u središtu ekonomske krize, ali istovremeno top modeli ne žele ustati iz kreveta za manje od 10,000 dolara dnevno. Što žene žele? Stalnu inovaciju koja odgovara njihovim potrebama. To je slučaj s linijom Nutribase, lansiranom 1991, prvoj formuli za vlasište čija formula sadrži liposome. A nakon toga  lansira Aqua-Oleum, prvu nano-emulziju na tržištu njege kose koja ima sposobnost prenošenja aktivnih sastojaka u unutrašnjost kose čime se kosa hrani bez otežavanja.

2000te godine su godine kada svi imaju pravo na 15 minuta slave! Istovremeno se stvara nova spiritualnost, a žene sanjaju o personaliziranoj njezi duha i tijela, te naravno kose. U salonima Kérastase započinje s pravim masažama vlasišta temeljenima na azijskim tehnikama i podučavanim u trening centrima koje nazivamo 'Esprit Kérastase'. U kombinaciji s visoko tehnološkim proizvodima ovaj tip masaže omogućava novu vezu frizera i klijenata.

S početkom novog stoljeća, Kérastase lansira brojne visoko učinkovite formule koje pronalaze ljepotu u  svakom tipu kose. Kérastase ne nudi samo 'rješenje problema' nego i ljepotu vašoj kosi. Tehnologija 'zdravog sjaja' kod linije Cristallliste omogućuje sjajnu i blistavu kosu o kojoj brojne žene samo sanjaju. Filozofija proizvoda za njegu vlasišta dovode do otkrića kao što su tretmani Densifique, Initialiste i Dermo-Calm. Važnost pravilne njege suhe kose dobiva novo ime - Nutritive Irisome. Povrh svega Kérastase pruža ženama liniju za styling dosad neviđene privlačnosti.

Kérastase započinje dugi niz inovacija i prvijenaca

1979: Prva maska za kosu

1987: Prva ljetna linija s UV-zaštitom - Soleil

1989: Patentirana molekula Aminexil

1989: Prvi serum za kosu

1990: Prvi sistem gradacije za suhu kosu - Nutritive

1999: Aqua Oleum, prva Nano-Emulzija

2001: Oleo-Relax, prva Mikro-Emulzija

2003: Prvi probiotik za kosu

2012: Stemoxydine, prva molekula za rast kose - Densifique

2013: Complex Regenerateur, prvi aktivni serum za rast zdravije, sveukupno kvalitetnije kose - Initialiste

Kérastase želi odgovoriti na želje žena koje se žele osjećati sjajno i duhom i tijelom. Žene koje se vole tetošiti i transformirati svoju rutinu ljepote u iskustvo koje oduševljava sva osjetila. Žene koje slušaju savjet frizera koji im omogućava da naglase svoju individualnost. Za ove žene lijepa kosa potpis je njihovog stila. Kérastase se ističe kao brand ultimativnog, intimnog luksuza. Koriste ga najprestižniji frizerski saloni od  Pariza, New Yorka, Londona, Milana, Tokya do Hong Konga… Od Izraela, Indije i Libanona do Maroka i Australije. Korišten u čarobnim mjestima od strane talentiranih stručnjaka  Kérastase predstavlja učinkovit luksuz sa sofisticiranom dijagnostikom i personaliziranom njegom, ultimativnim koracima za postizanje savršenstva.

Snovi o prekrasnoj kosi i savršenoj njezi za kosu, iskustvo za osjetila i visoko tehnološki pristup omogućeni su kroz brojne Kérastase proizvode.

Tags: kosa, kérastase, frizer

najčitanije

zadnji komentari

Ogledalo Priča o... Umjetnost savršene kose: Kérastase slavi 50 godina