Ogledalo Online Beauty magazin

facebook twitter feed

Kilian: Parfemi bi trebali biti smatrani umjetnošću

Piše: Jasmina Kovač

Hennessy...? Hennessy!
Ako vam prezime zvuči poznato, potpuno ste u pravu. Kilian je unuk osnivača Moet Hennessy Louis Vuitton Group. Poput svojih predaka, poznatih u povijesti ponajprije po izradi vrhunskog francuskog konjaka, tako se i Kilian odmetnuo u svijet parfema želeći stvoriti svoju ostavštinu najfinijih i najskupljih parfema, bez obzira na cijenu njihove izrade. Uz lansiranje svoje prve linije parfema, Kilian je objavio od kojih se elemenata sastoji njegova kreacija, i to sve do postotka svakog sastojka, što je odjeknulo u svijetu parfemskih nosova kao nešto do tad neviđeno.

Angels share
Od djetinjstva, miris je bio važan dio njegovog života. Neka od njegovih omiljenih sjećanja iz djetinjstva uključuju djedove podrume konjaka, a miris šećera u alkoholu i bačvi od drveta natopljenog konjakom služe kao inspiracija mnogim njegovim mirisima i danas. Odrastajući okružen poslovanjem sa konjakom, Kilian je studirao na CELSA (School of Higher Studies in the Information and Communication Sciences at the Sorbonne) i prije nego što je diplomirao, napisao je tezu o semantici mirisa u potrazi za jezikom zajedničkim bogovima i smrtnicima – ANGELS SHARE. Fenomen 'angels share' je ono što House Of Hennessy naziva postotkom koji neobjašnjivo isparava iz podruma konjaka, i odlazi kao prinos bogovima. Nakon što je diplomirao, Kilian je radio s nekim od najvećih i najprestižnijih parfemskih kuća, kao što su Christian Dior, Paco Rabanne, Alexander McQueen i Giorgio Armani, a kao svog uzora navodi Serga Lutensa. 2007.godine, nezadovoljan korporativnim politikama u svijetu mirisa odlučuje se za pokretanje vlastitog luksuznog brenda. 'Izgubio sam vjeru u ono što sam  radio. To više nije bilo ono što sam naučio kad sam počeo raditi u toj industriji prije 15 godina, parfem više nije bio umjetnost. Jedini spas za mene je bio stvoriti svoj vlastiti brend i ponuditi svijetu drugu viziju parfema – viziju gdje parfem doista jest umjetnost', objasnio je svoje razloge. 2007.godine postiže ogroman uspjeh i svjetsku slavu stvorivši kolekciju koja odražava njegovu osobnost i postiže savršen sklad između elegancije i apsolutnog, beskompromisnog luksuza.

Kolekcija mirisa L’Oeuvre Noire
Svoju prvu kolekciju mirisa je nazvao L'Oeuvre Noire i vrti se oko tri teme: Love and its Prohibitions (Ljubav i zabrane, ženska tema: naivnost, mješavina blage slatkoće i buđenje smicalica), The Artificial Paradises (Umjetni raj, muška tema: mračna strana ljepote) i The Temptations (Iskušanje, unisex tema: Pariške orgije, izvor želje, prijestupi i užitci mesa). Kako sam kaže dok je stvarao kolekciju na umu je imao kvazi-faustovski ambijent. Devet je mirisa u kolekciji: Prelude to Love: Invitation (neodoljivi iris iz Firence koji poziva na ljubav), Love: Don’t be shy (čisti, senzualan bijeli sljez), Beyond Love: Prohibited (opojna tuberoza), Love and Tears: Surrender (bezuvjetna predaja ljubavi sa mediteranskim jasminom), A taste of Heaven: Absinthe verte (inspiriran Absinthom), Straight to Heaven: White cristal (rum, kako sam kaže alkohol koji daje život na vrućini Karipskog otočja), Back to Black: Aphrodisiac (aroma duhana sa podtonom meda, kako mu samo ime kaže - čisti afrodizijak) Liaisons Dangereuses: Typical me (šljiva sa Damaska čiji miris podsjeća na ljubavno gnijezdo) i Cruel Intentions: Tempt me (miris inspiriran toplim balzamičnim notama ouda). Zadnji u kolekciji je The End: Sweet Redemption sa cvijetom naranče kao glavnom notom.


Privatnost iznad svega
Kilian je do sada izdao 12 parfema. Većina njegovih kreacija je nastala u suradnji sa parfumerima Calice Becker i Sidonie Lancesseur. Killian uspješno balansira između privatnog i poslovnog života, pa tako prihvaća najviše 2 poslovne večere tjedno. Ostatak vremena provodi sa obitelji, i vrlo mu je bitno završiti sa poslom do 20 sati, kako bi uspio djeci pročitati priču i poželjeti im laku noć. Tada nastavlja rad od kuće ili pak čita knjigu.

Jeste li znali? Hennessy osobno obučava By Kilian prodajno osoblje u svakoj trgovini koja nosi njegov brend. By Kilian mirisi slijede vrlo cijenjenu tradiciju da doista dobijete ono što i platite, da uvijek tražite najbolje, i nikad nećete biti razočarani.

Ostatak priče o Kilianu, kao i njegovim najomiljenijim kreacijama možete pročitati u Ogledalu broj 2 --> link

Tags: parfema, svoje, kilian, cijenu, obzira, lansiranje, izrade, njihove, stvoriti, želeći, najskupljih, neviđeno, sve

najčitanije

zadnji komentari

Parfumerija Sve o parfemima Kilian: Parfemi bi trebali biti smatrani umjetnošću